SENIOR JÓGA

senior jóga

“Gondolj bele, milyen érzés 50 éves kor körül elkezdeni jógázni? Szerintem felemelő! Én 45 évesen kezdtem el.  Segített abban, hogy mind a testem, mind a gondolkodásom fiatalos maradjon. Hozzásegített egészségem és vitalitásom megőrzésében. Elfogadóbb lettem a külvilággal szemben, nőtt az önbizalmam. Megtanultam harmónikusabban élni, jobban odafigyelni a belső hangomra, egyszóval sokat köszönhetek a jógának. Ma, 64 évesen is igen jól érzem magam a bőrömben. Bármikor elkezdhetsz jógázni, s rövid időn belül kedvező változásokat fogsz tapasztalni önmagadon.” – Tamás Edit Ísá

Az ember élete szakaszokra bontható. Minden korszakban más a fő érdeklődési körünk, más a tennivalónk, más az egészségi állapotunk. 50 éves kor után, amikor kirepültek a gyerekek, más feladataink lesznek. Lehet, hogy aktívabb életet kezdünk élni. De ha eddig nem végeztünk valamilyen mozgásformát rendszeresen, akkor testünk állapota nem fog megfelelni az új kihívásoknak.  Ezért hozták létre a senior jógát. Jógázni bármikor elkezdhetünk. 10 évesen is és 100 évesen is. A jóga módszerei minden állapotra kínálnak megoldást. Relaxációval, és a helyesen végzett légzéssel ellazítjuk a feszültségeket, felfrissítjük az energiaáramlást, sok nyújtózással, majd erősítésekkel életre keltjük az izomzatot, az ízületeket, majd a testtartásokkal harmonizáljuk, és egyensúlyba hozzuk egész szervezetünket. Az óra végi relaxációval újra megpihen az elme és a test, és frissen, fiatalosan, energiával feltöltődve folytathatjuk életünket ott, ahol abbahagytuk.

Időpont: péntek 10.00-11.30

Oktató:  Tamás Edit Ísá