öszi napraforgok

NAPINDÍTÓ JÓGA

Ha szeretnéd, hogy jól induljon a napod, energiával és jó kedvvel töltődj fel, akkor próbáld ki a napindító jógát!

Sokszor reggelente nagyon merevnek érezzük magunkat, mogorvák vagyunk, nehezen jutunk túl a fáradtság érzésén, ezért nem könnyű a gyakorlás. Ugyanakkor a test energiarendszere szempontjából ez az időpont a legelőnyösebb a gyakorlásra-
Ezeken a jógaórákon a teljes test gyengéd átmozgatására, az energia- és idegrendszer felpezsdítésére törekszünk ászanák és légzőgyakorlatok és a relaxáció segítségével.
A reggeli jóga segít a test alvási szokásainak szabályozásában. Idővel a tested megszokja, hogy felébredjen, és azonnal energiát kapjon a jógából, ami sokkal könnyebbé teszi az ágyból való felkelést. A reggeli jóga egyik legfontosabb előnye az, hogy nyugodtabb és békésebb maradsz egész nap, még akkor is, ha nagyon mozgalmas és stresszes napnak nézel elébe.
A gyakorlás ereményeként energikusabbak leszel, javul az összpontosítási képességed is.
Kezdő és gyakorlottabb jógázóknak is ajánljuk.

Hétfő: 

Még több érv a reggeli jóga mellett ITT